Saturday, November 26, 2011

salam maal hijrah.

post kali ni aku xnak post tahun baru orangputih. post tahun baru islam. 
bismillah...

tahun lepas.

terlampau banyak dugaan. ujian yg Allah bagi sangat la berbeza. xbole kita duga. orang kata sesuatu yg pahit tu lama2 boleh jadi manis semula. bermakna Allah akan bagi ganjaran kepada kita diatas kesabaran kita menghadapi ujian tu. aku rasa tahun lepas laah banyak dugaan yg Allah bagi kt aku. satu demi satu ujian datang. aku ingat kn pada mulanya manis. xsangka Dia menukar benda tu menjadi pahit. sapa suka benda pahit. aku pun x suka tapi tu lah nama dia UJIAN. dari akhir tahun lepas sampai la hari ni. semua berlaku dengan cepat. 


tahun depan.

siapa tahu? semua ni perancangan dari dia. 
aku selalu berdoa supaya aku dapat yg lebih baik. mungkin tahun depan. adakah tahun depan? ya Allah. permudahkan lah segala urusan ku! 

No comments: